14 Kasım 2009 Cumartesi

YİNE AYLARDAN KASIM

Kendi bloğumdan kendim sıkıldım.
Yeni bir yazı yazayım da yeni aya atlasın blog.
Cihangir II yi yazıcam ama resim yüklemek vs inanılmaz sıkıcı geliyor bu aralar.
***
Film izlemeye çalışıyoruz.ama düzgün bir film bulamıyoruz maalesef.
Ya çoğunu izlemiş oluyoruz yada esaslı bir sinema filmi bulamıyoruz.
Şimdi vizyondakilerin cdlerini bekliyoruz bakalım.
***
Günlerim gayet sıradan geçiyor.
Biraz kendimi evradü ezkara verdim :)
Kitablarda sıradan bitiyorlar çok şükür.
***
Geçen gün arkadaşları davet ettim.
çoluk çocuk güzel geçti.
Rahat insanlarla yapılan ziyaretler de rahat geçiyor.
Telaşsız,sıkıntısız,dertsiz,ayıpsız.
çağırmam gereken bütün eş dost herkesi ağırlamayı düşünüyorum inş.
Allah sağlık verirse.
Hem sohbet muhabbet seven bir insan olarak hem de evimin zekatını vermek açısından özlediğim insanları görüp hayatımın aslında ne kadar zengin olduğunu farketmek istiyorum misafir ağırlayarak.
***
Gripsiz günler efenim.
Zaten ben yaklaşık 3 haftadır evdeyim,burnumu bile dışarı çıkarmıyorum mecbur kalmadıkça.

Hiç yorum yok: