7 Ağustos 2009 Cuma

TERELELLİNİN GÜNLÜĞÜ


Pzt kurs başlıyor.8:40 ile 3:40 arası.45 dk yol sürüyor.

Bu bahaneyle uyku sorunu da çözülmüş oluyorum hatta çok da iyi olacak 7 buçuklarda kalmak çalışırken bile kalkmamıştım o saatte.

Şimdi sosyal bir ortamı da canım hiç istemiyor aslında.

Tek tesellim unuttuğum şeyleri tekrar etmek hemde ehil hocalardan.

Ettekrarü vel ihsan velev kane 180.

Ramazan hep kursta geçecek orası da iyi.Zaman bereketli malum o ayda,evde birtürlü geçmezdi.

**

Bu aralar terellelliyim.

Kervan yolda düzülürmüş.

Bir başlayalım bakalım kurstu ramazandı bayramdı vs düzenime döneyim.

Hayırlısı allahtan.

***

Dün sokaktaki veletler sinirlerimi bozdular.

Top oynuyorlar ama gürültü öyle böyle değil.

Okuduğum gazeteyi anlamadım.

çıktım cama bir şarladım ama ben bile korktum kendimden.

üç defa böyle sürdü en nihayetinde bir kaç apartman ilerletebildim.

Bir daha evimi en yüksek katlardan bulucam.

Komşu çocuğunu kesen kadınları anladım valla.

Cinnet inanılmaz yakın bir şey.

O çocuklar elimin altında olsalardı hepsinin kafasını kesmek içten bile değil.

Tamam huysuz ihtiyarlara benzemek istemem ama sokakta oynamak başka sokak piçi olmak başka.

Bunlar sokak piçi.Sana ordan laf vermeleri ,ağız öykünmeleri ,yalan söylemeleri.

Hilkat garibeleri diyorum ben onlara .o yaşlarında ergenlikte ilk burunlarının büyümesi artı herkese herşeye laf verebilmeyi meziyet zannetmeleri ve sinir harbinden inanılmaz zevk almaları.

***

Neyse gene oldu saat 3.

Ne yaptım ben bugün:HİÇ.

Birde beni huzursuz eden bu.Geç kalkıp biirşey yapamamak.

İştah da önemli bir şey.

Hiç yorum yok: