4 Ağustos 2009 Salı

CÜBBELİ

Dün ablamı aradım öylesine.
Başladı anlatmaya cübbeliyi.
Teke tek özel e konukmuş.Biz haluk dursun ve ilber ortaylı hocaları canlı izlemiştik netten gece yarılarına kadar.
Millet kırılmış izlemekten,çok teveccüh olmuş.
Lan merak ettim.Kocaya buldurduk videoları.
Tamı tamına 14 bölüm 28 dakikadan.
İzlerken bazen çok güldük,inanılmaz esprili bir hoca.
Gerçi ben fatih altaylı dan nefret ediyorum,dalga geçmesinden kutsal şeylerle.
Ama cübbeliyi izlerken "Allah münafık eliyle dine yardım eder" sözü çınladı kulaklarımda.
Hey gidi günler hey...
Kapalılara "erbakanın fahişeleri" diyen adam programında cübbeliyi bangır bangır konuşturuyordu.
Allah ne kadar büyük.
Bundan bir 10 yıl önce deseler bu durumu gülerdik.
Yalnız hocayı dinlerken neredeyse ağlıycam.Çok etkilendim ama dediklerinden ziyade onu dinleyen insanlara ilaç olan meselere değindikçe boyuna allah razı olsun hoca dedim hep.
İmanın temel meselelerini gayet net ve tavizsiz anlatması yeter de artar.
Eminim dinleyen insanlarda etki bırakmıştır.
Çok büyük sevap kazanıldı bence.
Hocanın da maşallahı vardı hani.
Tak tak her şeye ayet ya da hadis hemde arapçasıyla.
İmrendim bir ara.
Ülkem için gayet güzel,faydalı ve hayırlı bir adım oldu.
Helal olsun...

Hiç yorum yok: