31 Ağustos 2009 Pazartesi

ORUÇLUYA SAYGI MI DEDİN?

Eve geliyorum iftardan yaklaşık 3 saat önce.
Dolapta soda&vişne suyu duruyor bumbuz.
şekerpare, kabında öylece bekliyor.
Çekmecede sigara paketi melül melül duruyor.
Ama işte elini uzatmıyorsun.
Orç allah a aittir.
Tek nedeni bu bence.
***
Kurs oruçluyken zorluyor.hareket etmeden dinlersem hocayı ,gözlerim kapanıyor :)
Biraz terbiyesiz insanlar var.
Oruç tutmayan müslüman insanlar!!!!!!!!
LÜTFEN oruç tutan bir insanın yanında yiyip içmeyin.
oruç tutan bir tiryakinin karşısında demlenmeyin.
Susuzluktan yanıp kavrulan insanın karşısında kola,çay,soğuk su içmeyin.
Bu yaptığınız NEZAKETE aykırı,laikliğe değil.
Ben çok etkileniyorum bu sene.
İnadına yiyip içen bok boğazları söylemiyorum bile.
Hani"bakıııın ben tutmuyorum oruç,ahanda korkmadan yiyip içiyorum gözününüz önünde,hemde ne kadar rahatım" der gibi.
Bu sene yaza da denk geldiya artık oruç tutanı mumla arar olduk.
****
Yaklaşık yarım saat sonra,inş buz gibi sodayı vişne suyuyla karıştırıp içicem.
Boğazımdan geçerken ki o yakıcı tatı tarif edemem.
Az kaldı az.

Hiç yorum yok: