29 Haziran 2015 Pazartesi

DEVRAN DÖNDÜ

Bugün kızıma alerji testi yaptırdık.
3 yıldır alerji bildiğimiz kızımızın testinde alerjisi yok çıktı.
Herkeste olan ev akarları vs. kızım da yokmuş.
Şok oldum.
Rahatladım ama daha büyük bir muamma var; o zaman ne var bu kızda?
***
Otobüste Göztepe ye giderken kadının biri,ters koltukta,herkese karşı sabah saatlerinde,kokuta kokuta simit yedi.
Çok ayıpladım,dua da ettim ama.
Ramazan bir tarafa herkesin karşısında bir şey yemek edepsizlik.
Sabah saati olması da ofsayt.
Hem simit kokar mis gibi.
Malum oruçluya herşey kokar.
Yani geberdin mi?
İn biryerde zıkkımlan.
kızıma bile yedirmem.artı ramazan ayı.hoş oruç tutan sayılı artık.
Ama saygı.
bizim millette o yok.
yılların yalanı vardı hani "oruç tutmayana dayak"
Tam tersi oruç tutana manevi dayak var.
Eğer o kadın kasten yapmadıysa Allah hidayet versin,tevbe nasip etsin.
kasten,umursamazca yaptıysa zaten o hareketinden dolayı azap görecek ve ramazan ayının davalılarından olacak.
Üzüldüm,kızdım,ayıpladım,dua ettim... karışık duygular yaşadım.
***
sanki kasten günah işleme var.
kimse bana karışamaz mantığı.
ama bu pireye kızıp cehennemde yanmak.

Hiç yorum yok: