19 Haziran 2015 Cuma

NELER GELDİ NELER GİTTİ

Seçim oldu.
Emaneti verdik bakalım:)
Gündemi takip ediyorsa bir vatandaş,siyaset tarihini,terimlerini,vs akademik ne varsa öğrenebilir.
Güven oyu,baraj,koalisyon şartları nedir ne değildir biliyorsun.
hayırlısı bakalım.
bana erken seçimle ak parti tekrar tek başına gelecek gibi geliyor.
arkadaş rüzgar da hep bunlara mı eser yaff:)
Koalisyona taş koyan seçimde gider diye bir öngörü varmış.
E daha ne çizgisi,şartı şurtu.
Hayırlısı bakalım.
***
Demirel ölmüş.
Etrafımda söylediğim hiç kimseden "Allah rahmet eylesin" cümlesi çıkmadı.
Bir insan için ne kötü...
***
Ramazanı dolu dolu geçirmeye çalışıyorum.
Rabbim de feyzinden istifade ettirir inş.
Oruç tutmuyorum,gebelik.
Ama bir ara niyeti değiştirdim.
Tutsam mı acaba arada bir hafta falan.
30 gün olacağına 20 oldun.
ne tutsam kar.
***
Ramazan aynı zamanda benim için kitao fuarı demek.
Kaçarım inş bir gün.
Aldıklarım duruyor ama maksat o havayı teneffüs etmek.
***

Hiç yorum yok: