10 Ağustos 2015 Pazartesi

BEREKET Mİ DESEM

ramazan bayramı klasiği olmuştu ailede.
Mutlaka hastaneye gidiyorduk 3 ramazan bayramıdır.
Bu bayramda,2.gün kızım merdivenden düştü,4 basamaktan.
ve köprücük kemiği kırıldı.
Şaka gibi.
Hastane,röntgen,askı vs.
hala takıyor.
Kontrolden sonra inş çıkaracak.
**
Haftasına Bilecik'e gittik.6 gün kaldık.
Gelinin amcasının misafirleriydik.
Tebdili mekanda hakikaten hayır var.
**
5 ayım bitti.
hala cinsiyetini öğrenemedik.
çarşamba günü doplerim var.
kısmetse oraya.
Doplere para vermeyelim diye Ümraniye devlet hastanesini yol ettim.
ve nihayet bugün randevu aldım şükür.
***
Devlet kurumundan öğrendiklerim:
1- asla sinirlenilmeyecek.
2-personele gayet mülayim davranılacak.
3-saat farkındalığı.öğle vs
4-işler olmadığında götüne bakarak gidilmeyecek,başka alternatifler aranacak.örnek:kadın doktor çemkirdi ama erkek doktor ikiletmeden işimi halletti:)
5-giderken etkili dualar,tesbihler,sureler okunacak.
***
minnoşum bugün teyzede kalacak.
ilk gittiğinde rahatlamıştım.
artık arıyorum kızımı.çocuksuz ev,akşamlar eksik gibi.
Minnoşum tam bir arkadaş bana.
Öylede uyumlu ki.

Hiç yorum yok: