21 Haziran 2011 Salı

MİSAFİRLERİMİZ VAR

torun sevgisi ne kadar başkaymış.
Bu sıcakta asla evlerinden çıkmayan dedeler,istanbula görmeye torun görmeye geldiler.
Hanımefendi ilk gün ağırdan aldı ama şimdi iyi.
Yalnız dedelere biraz soğuk.
Düşünüyorum da ne kadar sakin oturuyorum.Sanki yapacak hiçbirşeyim yok.
Normalde kayınvalideler gelmesine yarım saat kalana kadar yorgunluktan ölüyordum.
Ne yani bütün vaktimi yemek mi alıyordu.
Şimdi öyle oturuyorum.
Biraz dinlendim açıkcası.
Feryal ne kadar benden başkasında durmasa da, biraz oyalıyorlar işte.
Namaz niyaz da yok.
Sakinim,dinginim :)
Havalar bunaltmadan kaçmak istiyorlar.
Koca da izinli.
Havalr ne kadar güzel.
parlak güneş ama serin rüzgar.
Ceyranda kalmasın diye küçük hanım ,büyükler sıcaklıyor.o derecede rüzgarlı.
Çayı yemeği daha sakin yiyoruz.sanki o da etkiledi bizi.
Normalde hep bir koşturmaca vardı benim evde.
Neyse ne.güzel ortam işte.

Hiç yorum yok: