14 Haziran 2011 Salı

YAŞASIN AMPUL KAFALILAR

Yeni yazı yeni iktidarla geldi.
Evet yaşıyorum..
Kızım 13 aylık bir bızdık oldu.
İlk antibiyotiğimizi alacak kadar ana-kız-baba hasta olduk.
Acillere taşındık gece yarıları.
Tam 13 ayı bittiği gün pıtır pıtır yürümeye başladı.
Ben tam bir evhanımı oldum.
Çamaşır as kurut ütüle ve bunları yaparken gaayet mutlu oluyorum.
İçselleştirdim sanırım :)
Okulumun pilav gününe gittim ve okulumu sevdiğimi anladım 10 yıl sonra.
Katsayı ayrıı okul sıralarımdaki anılarım ayrıymış.
Mitinglere gittim kızımla.
O havayı biliyorum zaten.bebek arabasıyla konumumuzu aldık elimizde çubuk kraker ve su.
yandık amele gibi kızımla.
Bilgisayar nalları dikti.Yeni gıcır makine ve işletim sistemi ile ne kadar boşa yorulduğumuzu anladık.
Hayat gayet güzel aktı ve geçti.
Ölen yok,herkes yaşıyor.
Daha sık yazarım artık.

Hiç yorum yok: