22 Eylül 2010 Çarşamba

YETMİYOR

Biraz vakit bulunca hemen evin işlerine saldırıyorum.
Kendime ait pek birşey yapamıyorum.Bu da beni galibe gıcık etmeye başladı.
feryal uyudumu hemen ya namaz kılınacak,makine boşalacak,çamaşır asılacak,toplanacak,ev süpürülecek,yemek yapılacak,örtüler çırpılacak vs.
Yapmayayım olmuyor,çat kapı misafir oluyor,bir de ben rahatsız oluyorum.
Psikolojik yük;saçmasapan bir takıntı bu da.
Bir de benim kız beni istemeye başladı,hoşuma gidiyor ama bu sefer daha çok daralacağımı hissediyorum.Koca izinde gerçi,o tutuyor ama onda da bağırıp beni isteyince nanay nanay.
gece uyuma saati 3:20
öğlen de bir gibi uyanıyoruz tabi.
2 saatte bir uyanıp emiyor.
boru değil insan büyüyor,kolay değil
kolay olmayacak elbet üzüleceğiz.
mutlaka bir iz bırakacak:))
***
yalnız benim kızın bakışı gülüşü çok güzel.

Hiç yorum yok: