19 Eylül 2010 Pazar

GİRDAP

yeni izledik.sonunda gerçi feryal sapıttı ama.
verdim ağzına emziği,attım ayağıma,çok enteresan uyudu gitti bizde finali izledik.
Ve şokkk olduk.
Ben şok olduğum filmleri sevmem aslında.
dalga geçer gibi.
şaşırmayı sevmediğim için,herşeyi bilmeliyim ya :))
Kötü biten filmleri de sevmem.
farklı olcam diye boktan biten filmleri de.
ama bu girdap güzeldi.
En son siyah fon üzerinde "aldatıcılar sizi allah ile aldatmasın " ayeti yazıyordu.
Üniversiteye gelen bir kekoyu en son canlı bomba haline getirdiler din ile aldatıp.
Güzeldi,izlenmesi gerek.
çekimleri gayet güzel,ben amele amele bir çekim sandım ama yanıldım.
Dini filmler hep amele olur ya :(
Aslında dini bir film değil.
Yönetmen talip karamahmutoğlu.dikkat çekmek lazım,diğer filmlerini bitiririz hemen.
Koca da beğendi,bok atmadı pek :))
***
Şu an ne yapıyoruz gecenin bir buçuğunda.
Fero köşede uyumuş,dalmasını bekliyoruz beşiğine götürmek için.
O arada da kitap saati yapıyoruz.
Ben bugün nete daldım,koca kitabına daldı,ahmet ümit ist hatırasına.
bugün evi köşe bucak sildim süpürdüm.
yoruldum,uyursam giderim.
neyse işte.güzel bitti gün film sağolsun,gerçi fero bir bağırma tutturdu içine ediyordu ama koca son anda kurtardı durumu,uyuttu :)

Hiç yorum yok: