17 Kasım 2009 Salı

BAKMAYIN SİZ HAVALARA

Hep derdim ben kışı sevmiyorum.
Islak ve soğuk günler.
Ama sonra açıklama yapardım;evde olsam ben de severim şekerim.Sıcak evde elinde sıcak çay ve yeni pişmiş kek yada kurabiye.bu şekilde camdan kışı izlemeyi kim sevmez.
Nihayet şimdi o moddayım.
Hayatımda ilk defa -aklım başındayken tabii- evde bir sonbahar kış geçiriyorum.
Gerçekten de sıcak odadan dışarıya bakmak güzelmiş.
O kadar da kötü değil canım kararmış solmuş havalar :)
Ben hep derim.Sen mutluysan havalar ne olursa olsun fark etmiyor.
Parlayan güneşin yeri ayrı.
zaten mevsimlere Allah ın emri ile büyük meleklerden hz.mikail nezaret ettiği için,hava şöyle böyle demek biraz riskli.O havanın öyle olmasını Bir i istiyor.
Aman dikkat.havalardan şikayetçi olurken kafir olmayalım :))
***
Yine filmlere sardık demiştim.
crash/çarpışma filmini izledik.güzeldi.
Ben dün erken uyandım ve kutup ekspresi isimli animasyonu izledim çocuk gibi :)
Dar alanda kısa paslaşmalar,the İmam,ihtiras rüzgarları son izlediğimiz filmler.
Kaç haftadır film arıyorum netten.Nihayet buldum ona yakın film.Bu sefer de netten bulamıyoruz.Ama güzel filmler bulmuşum.Onları izlesek yeter bu ay.
***
Kitaplarım da iyi gidiyor.
şimdi Cemil Meriç / bu ülke kitabına başlıycam.
Cemil meriç okumakla ilgili bir yazı vardı gazetede.kitaplarının okunma sırasını yazıyorlar.herkes hemfikir.
Cemil meriç e Bu ülke ile başlamak gerekiyormuş.Ben de onu almıştım bekliyordu kütüphanemde.
hadi bismillah bakalım.

Hiç yorum yok: