25 Kasım 2009 Çarşamba

ÇARŞI PAZAR

Bugün çarşıya çıktım.
hamilelik bakmaya :)
Ümraniye de 2 mağaza var ve ikisi de aynı markayı aynı fiyata satıyor imiş bugün öğrenmiş oldum.
Beğendiğim bir kaç parça var.Ama pahalılar.aksilik hamileliğin sezonu yok :) bir kaç ay sonra alırım fiyatı düşer diyemiyorsunuz :)
benim göt göbek biraz pörtleyince bayramda tasarladığım giysiler sanırım olmayacak :(
Aslında evdeyim ve dışarı çıkarken,doktora giderken birde doğumuma yakın canım arkadaşımın nikahı var.
Yani çalışmıyorum artık,öyle çeşit çeşit almama gerek yok.
İki parça birşey alsam beni çıkarır doğuma.
***
Bugün kitaplar da aldım bebiş için.
Şimdiden 4 kitabım var.
Kocaya hediyemiz: imdat baba oluyorum/
Bebeğin günlüğü 0-1 yaş / Dr.Osman Abalı
Annelik sanatı / Adem Güneş
Elimdekini bitireyim bunlara başlamak için sabırsızlanıyorum.
Bu aralar favorim adem güneş.gazetede çok güzel yazıları oldu.Çok beğendim ve farklı tekniği var.
Hala kızıma giysi almadım.Hayırdır bakalım.
***
Aslıberry nin bloguna sardırdım bu ara.Kadın inanılmaz ilgileniyor oğluyla.
Oğlu da Yaman.İdare edemem anne diye videosu ünlenen çocuk.
Çok zeki maşallah.
Kocayla iki gündür Yaman nın hikayelerini okuyoruz.
bakalım bizimki neler yaşatacak bize:)
Hayırlısı.
***
Yarın arefe.
Çok mühim bir gün.
dua tesbih kuran saldırmam lazım.
Duaların kabul olduğu günlerden biridir arefe.
1000 tane ihlas okunması çok makbul imiş.
Bakalım horul horul uyumazsam inşaallah.

Hiç yorum yok: