3 Şubat 2015 Salı

DARMADUMAN

Boş kaldım mı hemen alıyorum burda dergileri kucağıma.
kızım diyor anne sen gene mi bakıyorsun onlara.
Hee kızım.annen gene taktı birşeylere.
Ama neredeyse hevesim kaçıyordu ablamın eteğinde.
Neyse üstüne iki günde 2 harika godeli etek dikince geri sahalara dönüş yaptım.
Yalnız artık insanlara normal bakamıyorum.
Yolda giderken hımm eteğe bak,ay kumaşa bak,bu nasıl kalıp ki vs.
Sürekli aklımda şu kumaşa ne diksem,şu modele hangi kumaş alsam.
İlk başlayanlar benim gibi mi oluyor yoksa bendeki bokunu çıkarma gene mi hortladı bakalım,göriciiiz.
şunu itiraf edeyim;güzel kumaş,güzel kalıp.o zaman güzel şeyler çıkıyor.beden önemli değil.
haa birde güzel dikilecek.
Boş kaldım mı hemen netten sohbet dinliyordum.
şimdi hemen Google a yazıyorum.dikiyorum.yatana kadar bak anam bak.
kim ne dikmiş ne yapmış,neler yapılabiliyormuş.
ama çok zevkli bir şey yaa.
hele birde elbise dikip giysem.
tamam bu iş.
***
hani türkiyede yabancı dil için denir ya
"anlıyorum ama konuşamıyorum"
bunu dikiş için de söylüyorlar.
"dikiyorum ama kalıp lazııııım"
bu açığı anladığım için eski burda satan sahaf buldum.
damladım kızla.
4,5tl den 5 tane aldım.
evir çevir bakıyorum bakalım.
bak bak bak.

Hiç yorum yok: