26 Şubat 2015 Perşembe

BEYAZ SAKIZ TÜLLER

cumaya okumasında sıra bende.
geçen hafta kar tatili vermiştik.
bugün camları silip tülü yıkadım,anlaşılacağı üzere iş çok:(
bu arada bembeyaz tüller için:
1- kaynana tavsiyesi:yıkadığın tülleri makinadan çıkar çıkmaz beyaz kalıp sabunla kendi ıslaklığında gidip gelip köpürterek bir gün bekletmek:sonuç siyah su çıkıyor
2- gelin keşfi: ön yıkama programında ama 40 derecede ,ana yıkama deterjan gözüne beyaz sabun rendeledim,ön yıkamadan sonra ana yıkamaya geçti,yarım saat falan yıkadıktan sonra kapattım.yarım gün bekledi tüller.sonra tekrar çalıştırdım,sıktırdım,kocayla ütüledim.ağzım kulaklarımdaydı.
boşuna eziyet çekmişim sabunla uğraşıp.
organze tülleri morarmış olanlara tavsiyem.
kendim buldum ya çok sevinçliyim.
avrat olmaya başlıyorum inş:)
***

Hiç yorum yok: