21 Haziran 2012 Perşembe

NELER OLDU NELER

28 mayısta taşındık.
27 mayıs 5.evlilik yıldönümümüzdü:)
eksik gedik kalmadı pek.bugün yolluklar da gelince ev eve benzedi.
gün geçtikçe alıştım,karışmaya çalışıyorum.
en güzeli de annemlere yada ablama çaya gidişim ve gelişim yürüyerek.
Birde burda günler yoğun.
komşum var ,ablam ve arkadaşları.
pek boş durmuyorum.
Birde komşunun kızına kuran öğretiyorum.
güne hayırlı bir işle başlayınca zaten gün nasıl da bereketleniyor.
Yarın ümraniye ye kumaş almaya gidicez inş.
evde güzel güzel etekler giyicem.
***
HACAMAT OLDUM
bir hafta önce hacamat oldum.
Biraz canım yandı.
Başımdan,iki omuz arasından,sol göğsümden,karaciğerimden oldum.
dört bardak 20tl.
Yapılırken sürekli salavat getirdik.
başımda çok iltihap varmış,karaciğerim tembelmiş,göğsüm de tıkalıymış.
Cebrail (as) miraçta peygamberimize -sav- "ümmetine hacamatı tavsiye et" buyurmuş.
zaten yeniümit dergisinde bir makale vardı hacamatla ilgili.
okuyunce kendimi hastalık sahibi ama hacamat olursam sağlık bulacak biri gibi hissettim.
migren depresyon vs vs .
vücuttaki kirli kanı süzüp alıyor.
Başımdan olurken bir bölümü kazıdı ama saçları üzerine tarayınca no problem.
bir haftada çizikler iyileşiyor zaten.
ikinci seansın da olucam inş.
manevi yönü de apayrı.
bir niyetin olunca da hacamat esnasında dile getiriyorsun,biz de duamızı ettik:)
***
Feryali kelkabak yaptım:(
saçlar iyice perişenladı.yıka kuruttuktan sonra hiç yıkanmamış gibi çirkin duruyordu.
ince telli zaten.
ana saçı gitti umutluyum geleceklerden.
***

Hiç yorum yok: