23 Eylül 2009 Çarşamba

ŞOKTAYIM

http://www.yuksekovahaber.com/video/hakkaride-cenaze-toreni-215.htm

Taraf gazetesinde yıldıray oğur u okuyorum mutlaka.
Nerden bulduysa bu videoyu vermiş ve sonrasında güzel bir yazı yazmış.
Hala etkisinden kurtulamadım.
İnanılmaz üzüldüm.
Ben pkkya bu kadar halk desteği olduğunu düşünmüyordum.
Şoktayım,dumur oldum.
Hatta ağlamak istiyorum.
Aynı biz nasıl şehit cenazesinde büyük devlet ricalini topluyor,bayrağa sarılı güllerle uğurluyor ve "şehitler ölmez" diyorsak aynısı ama aynısını onlar da yapmışlar.
Şehit namirin diyorlar.yani şehitler ölmez.
Kadın çoluk çocuk ve inanılmaz kalabalık.
Hakkari şehidine sahip çık diye bağırıyorlar.
***
Ne oldu da bu insanlar bu kadar nefret ettiler bu ülkeden de teröristi şehidimiz diye kucaklıyor?
Ne oldu ya?
Onlara yapılan eziyetlere tamam ama tek onlara yapılmadı ki bunlar.
Bu kin ne böyle.
Oraya çalışmaya okumaya askerlik yapmaya gidenlere şimdi acımaya başladım.
Bu kin hiç iyi bir şey değil.
O kalabalık benim aklımdan çıkmaz şimdi.
***
Açılıma çomak sokmak isteyenleri rabbim ıslah etsin ne diyeyim.
Çözüm kesinlikle uzlaşmada,açılımda,anlaşmada,barış da.
Yoksa çok kötü şeyler olur allah korusun.

Hiç yorum yok: