6 Nisan 2009 Pazartesi

HAMDOLSUN VİZE BİTTİ

Evet bittiler dün.
Keşke sınava fotoğraf makinesi ile gitseymişim.
Cmt günü çamlıca kız lisesine gittim.tarihi beyaz ahşap okulu çekerdim.
Pzr günü de burhan felek ten indik üsküdara.
Hava ne güzeldi iki günde de.
Sınavlar da iyi geçince değme keyfime.
O yüzden pzr günü sınava kocayla gittik sonrasında da doğru kumpirciye :)
O gün güya cam silecektim.
Dedim başlarım camına penceresine :)
Zaten kimin bulaştırdığını az buçuk tahmin ettiğim bir nezle ile uğraşıyorum.
Cam bir hafta daha bekleyebilir.
***
Dün akşam karanlıkta dans diye bir film izledik.
Amerikan filmelerindeki gurur beni birgün öldürecek.
Gururundan söylenemeyen itiraflar ,sonu idam olsa bile.
Ne kadar aptalca dimi :))
***
Bu hafta biraz sallanıp sürtücem bakalım :))
Kafa dağıtmak maksat.

Hiç yorum yok: