7 Nisan 2010 Çarşamba

HAZIRLIKLAR

Dün ne zamandır yapmayı planladığım şeyi hallettim.
mutfağımın kapısını diktirdim :)
Evet.Mutfağımın kapısı yok,perde diktik,aksesuarı da takılınca tamam olacak.
Artan kumaşlardan şömentablo ve buzdolabına örtü olcak kısmetse.takım gibi.
Ablam yapıp getirecek,camları silmeye gelceği gün inş :)
Doğumdan sonra çıkıp gezmek ve birşeyler araştırmak zor olacağı için,yazın gereken şeyleri de halletmeye çalışıyorum.
Koltukların yazlık örtüleri gibi.Onu da dün hallettik elh.
***
Ananem gelmiş.Dün ablamdan oraya geçtim görmeye.
Tam eski kafa.Allah hayırlısını versin.
Yaşlanmış.
Ama nasıl yaşarsan öyle yaşlanıyorsun ve konuşulanlar pek de şarz etmiyor,yine bildiğini okuyor yani.
ablam açısından zor.
Ne yapalım cennet de kolay değil.
***
Benim kızı kayınvalidem ve ablam görmüşlerdi rüyalarında.
Ben de içten içe hüzünlendim "allahım ben annesiyim ben de göreyim" :)
Veee kocaman gözler,boynunda emzik yalpalaya yalpaya çok güzel bir kız bana yürüyerek sarıldı rüyamda :)))
İnanılmaz bir şey bu yaaa.
Hala düşündükçe diyorum Allahım ne büyüksün.
***
Dün nihayet bavulu hazırladık,ufak tefek eksikleri var.
Tahmin ettiğimden çok yer kapladı.
Allahım eksiklerimizi sen tamamla.
***
Bugün nst ye giricem.
Ama hareket yok.zaten hep böyle olurmuş.

Hiç yorum yok: