16 Mart 2010 Salı

ORTAYA KARIŞIK BENİM ŞU HAAALİM

Dün yeğen geldi.
Hediyeyi duyunca duramamış evde.
Çalışırken hep birşeyler almaya çalıştım,elim boş gitmedim onu görmeye.
Alıştı tabii.
E çocuğun yerine kendimi koyunca...
Geçmiş doğum günü için mini etek aldım.Mini etek dediğim 6 yaş için.
Bizimki 4 yaşında,normal etek oldu.
Camdan bakıyorum,daha apartmana gelmeden bağırıyor "zehra teyzeeeee"
Hediye olmasa işin içinde sanmam o kadar hevesli değil bana :))
Bir tarafı giresun ne yapalım :))))
***
Dün diyeti fena bozduk ablamla.
Gerçi o zorlamadı ama misafirliğin de güzelliği yemek içmek kardeşim.
Begüm Kütük neden manken olmadığını söylerken "hayatım boyunca kibrit kutusu peynir yiyemem,ben yemeği seviyorum" demiş.
Onu çok iyi anlıyorum :)
Allahtan az kaldı da fazla vicdan azabı çekmeden atlatırım bu günleri.
Zaten kaçırdığım için ziyaretlerde,mümkün mertebe hiç biryere gitmiyorum,mecburiyetler dışında.
***
Kaan sezyum eşini kaybetmiş.
Okurdum arada,komik biriydi.
Bazen benim de aklıma geliyor.
Hele de hamileyken.
Allah gecinden versin,buz gibi oluyorum.
***
Havalar ısınmadı.
Artık ısınsın lütfen,yürürken hevesim kaçıyor.
***
Artık dahiliyeye her hafta gitmiycem :)
Nisan birden itibaren de her hafta gidilecek.
Bu ne demek?
Yaklaştı demek :)))
***
Dün kayınvalidem rüya görmüş.
Normal doğumla kilolu bir bebek doğurmuşum.
Herkes maşallah diyormuş.
Hatta "bu çocuğu normal doğumla nasıl doğurmuş" diyorlarmış :)))
Rüyaları çıkar bizimkinin.
Dün sevinsem mi üzülsem mi şaşırdım kaldım.
Hayırlısı Allahtan.

Hiç yorum yok: