30 Kasım 2009 Pazartesi

TATİL BATTI

Bayramın son gününü camları silerek geçirdik.
Hamdolsun kocam da koltuk başlarını sildi.
Benim gündüz kendi başıma silmemden korktuğu için hadi silelim de çıksın aradan deyip,gazıyla bitirdik camları.
Çok güzel oldu valla.
Aslan kocam sen çok yaşa :))
***
Annelik Sanatı kitabını bitirdim bitirmesine de.
Çok gol yedim desem yeridir.
Güya kendimi gaayet bilinçli bir anne olacağıma inandırmışım.
Bildiğim bütün yöntemleri adam bokladı.
Mesela velet kötü bir şey yaptığında üzülme rolü kesecektim,zarar verme ihtimali olan eşyaları kaldıranlara kızar,onlara dokunmamayı öğrenecek diye çemkirirdim.Onlarda da bir gol.
Çok egzantrik yöntemler salık vermiş.
Tabii oturup yazmıycam özeti.
İşinizin adı ne? kırıp kıçınızı okuyun :))
***
sırada 0-1 yaş bebeğin günlüğü var.
Çabuk okunuyor allahtan kitaplar.
***
Ciddi ciddi 5.aya girmiş bulunuyorum.4 ay bitti.
Günler çabuk geçiyormuş yavv :)
Annem menopoza girdiğinde arada derin derin nefes çekerdi.
Aynı onun gibi oldum :)
Nefesim yetmiyor.

Hiç yorum yok: