3 Ağustos 2009 Pazartesi

KİTAPLAR,ALIŞVERİŞ FALAN

KATRE İ MATEM (matem damlası) iskender pala nın kitabı yeni bitti.
L&M gibi sırlı kitap.Aslında lale devrinde yazılan bir kitabın tercümesi.Orjinalini bir müzayedede hoca satın alıyor ve tercümesini yapıyor.
Güzel,renkli,heyecanlı bir roman.
"Yek cinayet şaşt u şeş sual" asıl adıymış romanın.Bir cinayet ve 66 soru.
Lale hakkında muhteşem edebi yazılar da var içinde.
Koca kütüphanemize iyi bir yıldönümü hediyesi almış :)
***
Kemal tahir in esir şehir üçlemesinin ilk cildini bitirmiştim bundan önce.
Heyecanla diğerlerini okumam gerekiyor.Esir şehrin insanları / esir şehrin mahkumları / yol ayrımı.
Eldeki kitaplar bitsin ilk bunları almayı düşünüyorum inş.
***
Yaz sezonu bitiyor ümraniye de.
İndirimler çoştu.
ama markalar hala 30 ve 20 lerde.Bekliyorum sizi :)
Yeni bir pardesü aldım.
Artık nefsime söz geçirip giymem gerekiyor.
Annemin dediği "yeter kıçım açık gezdiği" :)))
***
Yarın kısmetse ilk işsizlik maaşımı alıcam.
10 ağustos ta kursum başlıyor.gitmek mecburi.
Yalnız kurs 45 dk lık mesafede.Hiçbir şeyi değil onu düşünüyorum.
Hayırlısı Allahtan.
Bu maaş işi,kurs vs hiç aklımızda yoktu.
Güzel günler yaşarız inş kursta.
***
Ev hayatına alıştım.
Sıkılmıyorum bile.
İnsan evinde neden sıkılsın zaten :)
Uyku düzenim hallolsa daha bir zevkli olacak ama.
Elhamdülillah ala külli hal :))

Hiç yorum yok: