15 Ocak 2009 Perşembe

A.R.O.G./GÜLMEK GÜZELDİR.

Ne zamandır merak ettiğim,kiminin gülmekten karnının ağrıdığı,kiminin yarıda bırakıp çıktığı,bu yüzden benim gerçekten ama gerçekten çok merak ettiğim filmle tanıştık dün akşam.
İşten çıkınca hava çok rüzgarlıydı.
Ve benim dün bel fıtığı korkum azmıştı.
Evet bel fıtığı ağrısı değil,olma korkumdan kaynaklanan ağrılar :)
Dedim herhalde bugün yatar.
Ufaktan da yağmur atıştırınca.
Zaten koca hava olaylarından dolayı aktivite iptal etmeye pek teşnedir.
Eve girince hafiften dış elbiseleri çıkardım.
Hani nötr olma duygusu.
İstersen gitmeyiveririz.
Şimdi başörtüyle beklersem çok hevesli olma halinde olurum.
Belim de ağrıyor.
Her adımda belimi dinliyorum.
Neyse salatayı yapıp yemeğe oturduk.
Koca da üstünü değiştirmedi.
Demek ki gidiyoruz.
Hemen capitol arandı,biletler rezerve edildi.
Nihayet capitoldeyiz.
Yarım saat var filme.
Ne yapalım?
D&R tabii ki.
Girdik ve hemen karşımızda ellerinde patlamış 2 milyona cd ve 2,5 milyona dvd ler.
Hemen aradık taradık varmı adam gibi bişeyler.
2 tane bulabildik zorla.
Damladık hemen sinema bölümüne ama heyhat sigara salonu kaldırılmış :(
Dumansız hayat hesabı.
15 dk koltukta bekledik filmin başlamasını mecbur.
Azdı seyirci.Yanımdaki baba oğul neredeyse hiç gülmediler.
Ben filmi beğendim.
Şimdi insanlar cem yılmaz deyince stand up performansı bekliyor.
Boru mu lan bu.Film.
Her saniye espri olmazki.
Araya kırpıştırılmış sonuçta.
Küfürsüz olması zaten ofsayt.
Küfür bazen öyle yakışır ki filme.
Ben güldüm vallahi :)
Biraz abarttım herhalde ki RTÜK ten uyarı aldım.
Komedi adı altında gittiğim filme fazla güldüğüm için !
Ki ben cem yılmazı gördüğüm anda gülen,onu çok seven biri olarak.
Ben de daha fazla berbat etmemek için günü, sakin sakin izledim filmi.
Vel hasılı kelam.
70 milyonda bir cem yılmaz.
Saygılar sevgiler.

Hiç yorum yok: