8 Mayıs 2008 Perşembe

BENİM POLİSİM :)


Bir Osman Sınav filmi :)
Osman amca döktürmüştü görüntü vs.
Bu adam Türkiye için hayırlı biri kim ne derde desin.
Ben hikayeyi de,görüntüyü de,müziği de beğendim.
Yabancılarla işbirliği içinde çekilmiş film.
İzlerken hep milletimizin gözünün içine sokulan "herşeyi bilen,zeki,esprili,yakışıklı,süper güçlü amerikan polisleri" geldi aklıma.
Ve dedim işte bizimkilerde böyle.
Sinema bir nevi reklam olması açısından hep amerikalılar herşeylerini yalanda olsa satmışlar.
En iyi polis teşkilatı ya da polisiye film onlarda.
EN kahraman! millet onlarda
Vs.
İzlerken Osman Sınav a içimden dua ettim resmen :)
Modern,akıllı,zeki,anlayışlı polis tiplemesi çizmişler.
Bizim özenti gençliğimiz için iyi bir adım.
Göz taramalı odalar vardı narkotikte ve daha bir sürü ince,güzel ayrıntı vardı reklam amaçlı :)
Hani orta sınıf amerikan polisiye filmleri varya onların türk versiyonu.
Sinemaya geç de olsa bizim milletin el atması fena olmayacak.
Osman Sınav bunun için belki de ilk duayen.
Hadi hayırlısı.
Bakalım bu akşam hangi film çıkacak sinema kutumuzdan :)
Evde film izleyecem diye işyerinde ittire ittire ders çalışıyorum ki film izlerken vicdan azabı çekmeyeyim :)
24 saat yetmiyor bazen.iş-yemek-film-uyku.Tekrar iş-yemek-film-uyku.....
Dikkat edilirse tek aktivite film oluyor :)
Ev işimi dediniz duyamadım ?
Vaktim yok amaaaaa :)

Hiç yorum yok: