15 Temmuz 2016 Cuma

Hamdolsu bugünüme

İnstagram olalı blogu unuttum.
Bebiş oldu 8 aylık.
Büyük oldu 6 yaşında.
Ben oldum kocakarı.
Herifim zaten kocamıştı 😮
***
Şşmdi balkon sefası yapıyoruz,kızımın aklına geldi.
2 yıldır oturduğum evde ennserin noktayı bulduk.
Aldım kuranı delaili ,tuvalet kağıdı,su, oyuncak ıvır zıvır.
Yaklaşık 2 saattir püfür püfür oturuyorum.
Bazen üşenmekten hayatı kaçırıyorum farkındayım.
Beni dürten biri olmalı,akıllı biri ama.delilerin götüne takılmam :)
***
Bu ara dikişe sardım.önüme gelene bişeyler dikmek istiyorum.
Kendime elbise dikip dikip gardroba asıyorum.
Koca diyor giysene.
Bende diyorum "ben giymek değil dikmek istiyorum"
Bebişim büyüsün biraz.aklımda neler var neler.
***
Bir temmuz ortasından bukadar haber yeter.
Elimde telefon tatilcilerin fotoğrafını beğeniyorum.
Ama akşam koca gelince içimden diyorum 'ben her akşam tatil yapıyor,deşarj oluyorum'
Onun eve girmesi yeterli yorgunluğumu atmam için.
Velhasılı kelam.
Elhamdülillah ala külli hal..

Hiç yorum yok: