24 Şubat 2016 Çarşamba

Uçuştayım

Diyorum millet niye blog yazmıyor.
Akıllı telefonum geldi.intagrama hesap açtım ve artık ben de yokum
Televizyona rahmet okuyut bunlar.eline aldın mı tamam.kim ne göndermiş.
Kolay kolay bak.
Her nimetin nikmet olduğu tarafı var şayet insanoğlu elindeyse.
Yemekblogları güzel.cesaretleniyorum.
Ama şu var bizim millet gerçekten zenginleşmiş.
O yemekler.o giymeler.o evler eşyalar.
Doğruysa yandık hesabı zor.
Yalansa yine yandık bu kadar özenti kşndarlaştırır.düşmanlaştırır.
Zaten yorumlarda hasedini saklayamayanlar var.
Allah hayr etsin....
****
Küçükn3.5 aylık oldu.
Dişi uç verdi.
Çok masum ve nazlım bir bebek.
Şikayet etmeye allahtan korkuyorum.
Ben ve koca yaşlanmışız.
Kaldıramıyoruz eskisi gibi.
Birde kötü huylar yayılır.
Koca bir dar oldum iyice.
Zaten başımdan kötü şeyler geçti.
Yorgun ve keyifsizim.
Sessiz kaldığımda dalıp gideceğim,düşüneceğim şeyler çoğaldı artık.
Maalesef.
Kocakarılık olgunluğuna adım adım...
Konuşup didişmekten kaçınmak.
İyi anılar hatıralar anlar bırakma çabası.
Yaş da gidiyor bitmeyen bir muhasebe.
O anki ruh haline göre bir tavır alma hayata.
Ailene değil de aile olma fikrine düşkünlük.
Yanlız kalma isteği aynı zamanda iyi insan biriktirememe üzüntüsü.
İyi anne olma ama ahirzamana yenik düşme.
Dişilik içgüdüsü ama elinin ve gücünün yetmemesi.
Siyaseti öğrenme çabası,fevrilikten kaçmaya çalıştıkça insanların üstüne üstüne gelmesi.
Polyannacılık oynamaya bile üşenmek.
Dikişte ustalaşmak istemek ama çorabının yırtığıyla haftalarca gezmek.
Birşeyleri haketmek,hakkından gelmek istemekle bunlara yetişememenin verdiği hayalkırıklığı ile yorulmak.
Psikolojik savaş herkesle herşeyle.
Ondan sonra zihinsel bir yorgunlukla asabileşmek.
Sosyal böcük olma hevesimle evden dışarı çıkmaya korkar hale gelmenin birbiriyle mücadelesi.
Okur yazar halime özlem..
Eski cesur halimi kararlarımı neşemi üzülerek yad etmek.
Bu gidiş gelişlerle akşamı zor etmek....
Veee bunların neden olduğunu kimden neden kaynaklandığını bulmak istememek..
Kısacası bombok bir ruh halim var.
İnstagramda sürtmek iyi geliyor....
Düşünmüyorsun.
Sadece mal gibi bakıyorsun.
Bak bak bak akşam oluyor.
Yemek çay.yatış
Aslaaa değişmeyen ritüeller.




Hiç yorum yok: