25 Şubat 2012 Cumartesi

ÖĞRENİYORSUN BACIM

Ev hanımlığı hani dudak bükülen bir meslek ya.
Naaaah !!!!
Herkes ev hanımı olamazmış.
Ben kızken ne temizlik yaptım ne yemek pişirdim.
Evlendim düşe kalka yaptım çalıştığım için.
Çocuk doğdu gözümü açtırmadı ilk yıl.
Ama şimdi.
En önemlisi evde oturmak.Yani çalışmamak.
Sürekli yapa yapa pratiklik kazanıyorsun birkere.
E evde durduğun için dikkatin evde,neresi kirleniyor ne kadar süre temiz kalıyor ve nasıl kirleniyor şahit oluyorsun.
Temizleye temizleye yolunu yordamını öğreniyorsun.
En azından kaç derecede kiri çıkıyor,hangi deterjan kiri söküyor,nereye ne kullanacaksın çözüyorsun.
Bunları en ehil ağızdan dinle, fısss.
Neden?
Çünkü senin makinen senin ev ahalin farkli.
En önemlisi senin artık bir temizlik anlayışın oluşuyor.
Bir de bir musibet bin nasihat lafı gibi.
Neyse.
Lafın özü ben artık avrat oldum :)

Hiç yorum yok: