25 Şubat 2012 Cumartesi

KAR GETTİ

Milletin blogunu okumaktan kendi blogumu yazamıyorum,yok böyle birşey.
Hoş nete de girdiğim yok.
Kar kış evde cam kedisi olduk kızımla.
Akşama doğru midem bulanıyordu sokaktan:)
*
Bu aralar aile hareketli.
Küslükler,münakaşalar,boşanma denemeleri vs çok yoğundu şu biray.
hala da bitmiş değil.
Uzaktayım ama uzak kalamıyorum meselelere.
*
Haklıyken haksız duruma düşmek,benim gibi asabi fevri küfürbaz insanlar için bir alınyazısı.
Bunun bokuyla uğraştım biraz.
Kocayla işyerindeki yıllanmış kaşar ankarade yetişmiş memurelere gözümüş düşüyor,neden?
Çünkü hepsi sinirleri alınmış,konuşmayı,meramını anlatmayı son derece iyi bilen,insan ilişkilerindeki siyaseti hatmetmiş olduklarından ne eziliyorlar ne laf altında kalıyorlar nede benim gibi haklıyken haksız duruma düşüyorlar.
Ne diyeyim:" Hz Musa gibi allahım içimi ferahlat dilimdeki bağı çöz işlerimi kolaylaştır."

Hiç yorum yok: