29 Aralık 2011 Perşembe

2011 BİTERKENE

Hiç gaza gelipde ay yeni yıldan şunu bekliyorum yazamıyorum.
Olanları not edeyim zira hatırlamıyorum çoğu kez ne zaman ne oldu.
Bloga not etmiştim diye bakınıyorum.
Bugün son zamanlarda muhabbeti artırdığım komşum yarın gebzeye taşınıyor,kendi evine.
Sabah onunla lahvaltı yaptık.
Dün 3lü arkadaş toplandık gene.
Bebeler fırsat verdiği müddetçe lafladık.İyi oluyor bana,,sanırım onlara da.
Havalar buz ayaz.güneş içaçıcı lakin.zaten o yeter.güneş parlasın içi açılsın insanın.
***
Ev durumu biraz değişik.
ailemin yanına gitmek istiyorum.ama biraz nakit de gelme durumu var.Belki kendi evimiz diyerekten yazı beklemeye başladık.
Gitgel aklım bir diyor "ben kiraya gitmem kendi evimi istiyorum".sonra düşün düşün bu paraya bu kredilerle zor "o zaman bari anamlarınyanında olayım " diyorum.
Gerçi bu soğukta kimsenin evinin pisliğini temizlemek istemiyorum o yüzden bahar gelsin bakalım.
Hem küplüce de temiz ve yeni bina bulmam,benim 45 kg olmam kadar zor.
Herşey nasip kısmet.
Bir başıma kızımı büyütmek ,orta yaşımı yalnız başıma yaşamak istemiyorum.
Sonra diyorum ailenin yanında çok mu mutlu huzurlu eğlenceli olacak hayat.hergün onlarda mı olcam.
Mantığım böyle derken diğer yandan söyleniyorum "canın istemezse otur evinde isteyince yürüyerek git" en azından taksi masrafın olmaz.sıkılınca eşinle beylerbeyine in denizi seyret deşarj ol çık evine.
Burda o da yok.Yaptığımız ümraniye çarşıyı turla gel.
Avm gezen adam değilim ama şartlar seni sıkıntıdan mağaza dolaşmaya itiyor.
Alacağım olunca bir gün biner gelirim ümraniyeye alır giderim evime.
Hemde değişiklik istiyor bünyem.
Sıkıldım burdan.Hayatım biraz değişsin.
Ama tabiki hayırlısıyla değişsin.Pişman olmak istemiyorum.rahatım bozulsun istemiyorum.
Ev almak başka bahara kaldı ne yazık ki.
Hiç değilse kirada oturacaksam geniş ferah deniza yakın evde otururum da bir naneye yarar.
Nasip kısmet herşey.
Sağlık sıhhat olsun da herşey gelir peşine.
Tek rakamlarda ve çift rakamlarda hayatım anlamlaşıyor.
81 doğumlu 2007 evliyim.
2010 anne oldum 2012 de de evim olur inş :))
Bahçeli gibi oldum :)))))))

Hiç yorum yok: