28 Şubat 2011 Pazartesi

HAKKIMI HELAL ED-E-MİYORUM

Duyduğumda hiçbirşey hissetmedim.
yaşarken diyordum ölürse çok sevincem.
28 şubatı bilinçsizce hareket ederek biraz da kendi başlattı.
Binlerce imam hatipli insanın mağduriyetine kapı açtı.
Akıllıca siyaset yürütmeyi bilmedi.
Onun beceriksizliğinin acısını,imkanı olmayan biz imam hatip öğrencileri ,katsayı mağduriyetiyle çok ama çok acı bir şekilde yaşadık.
Çoğumuz haketmediğimiz üniversiteleri okuduk,haketmediğimiz işlerde çalıştık.
Diyorum şayet Erbakan o zaman siyasi bir lider olsaydı gerçekten orta çizgiyi bulurdu ve biz şu an daha başka hayatları yaşıyor olurduk.
Hala daha telafi etmek için çabalayan otuzlu yaşlarında insanlar olarak.
benim yaşadığımı çok insan yaşıyor.
Ben o süreçte bu mağduriyette kimiz imzası varsa;hiçbirine hakkımı helal etmiyorum.
Bu bir vebaldir arkadaş.
Öldü gitti diyenlere ayrıca sinir oluyorum.
Herkes birgün ölecek.
Bu dünyada yaptıklarımızı zaten bu minval üzere eda ediyoruz.
Ölünce benim açımdan hiçkimse badem gözlü sırma saçlı olmaz.
Kötü konuşmuyorum sadece,o da dini emir olduğu için.
Üzgünüm.
İçimden geçenler böyle.

Hiç yorum yok: