18 Ocak 2011 Salı

DAYANAMIYORUM

Pazar gününden beri okuyamadım gazeteleri.
Feryal uyuyorken başladım.
Cumhurbaşkanı Balıkesir deymiş.
Cuma namazında izdiham.
Yaşlı bir amca " köyden geldim.vaktiyle Adnan Menderes e sahip çıkamadık.Sahip çıktığımı göstermek için buradayım" demiş.
Dayanamadım,hıçkırarak ağladım :((
Dayanamıyorum evet.Bilinçli bir insan,vatandaş,müslüman görünce dayanamıyorum ve ağlıyorum.
Sevinç mi hüzün mü bilmiyorum.
Anne olmadan önce de böyleydi.
***
Sahip çıkmak.
Dinine vatanına milliyetine insanına kültürüne diline sahip çıkmak.
Muhafazakar gazetelere,mecmualara abone olmak,sahip olduğunu göstermek için.
Tv kanalına,sinemasına sahip çıkmak.
Hür adam ı kamyon dolusu para kazansam oynatmam diyen sinema salonu sahibi olduğunu duyunca,kocaya "kızı bırakıp bu filme gitmemiz gerekiyor" dedim.
Mesele bu işte.
SAHİP ÇIKMAK.

Hiç yorum yok: